به نام خالق هستي

سوابق حرفه اي و تحصيلي

شهریور سال 1341 در منطقه نارمک تهران بدنیا آمدم. با یک اتاق ساده در دوران مدرسه به عکاسی علاقه مند شدم. فیلم هایم را در زیر زمین منزل پدری که انباری بود در تاریکخانه ای که با وسایل ابتدایی بنا کرده بودم ظهور می کردم. لذت چاپ و ظهور عکاسی آنالوگ وصف ناپذیر بود و به تفریح و سرگرمی بزرگ زندگی ام تبدیل شده بود. با شروع انقلاب در عکاسی ام وقفه ای افتاد اما سال 1361بعدازاتمام تحصیلات متوسطه، مجددا با خرید یک دوربین  T 50 slr canon و چندی بعد هم با خرید    A-E CANON SLR عکاسی را از سر گرفتم. سپس کار با Nikon – SLR و تجهیزات کاملتر، سرآغاز عکاسی حرفه ای من بود.

اواخر سال 1361 در دوران جنگ به خدمت وظیفه فراخوانده شدم و چون آنجا نیز اوقات فراغت را عکاسی می کردم یگان مربوطه در همین زمینه از من استفاده کرد و رسماً عکاس جنگ شدم و آثارم در مجلات پیام انقلاب و امید انقلاب آن زمان به چاپ رسیدند. بعد از جنگ در مهر ماه 1367 تحصیل در رشته عکاسی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران را آغاز کرده و تیر ماه 1373 فارغ التحصیل شدم. در  دوران تحصیل، عکاسی از طبیعت را در دستور کارم قرار دادم و این آغاز همکاریم با مجلات گردش و Silk Road در سال های 73 تا 74 شد.

علاوه بر آن بخشی از این عکس ها که بصورت اسلاید تهیه شده بود، توسط صدا و سیما خریداری و در بخش موسیقی و تصویر شبکه 2 به نمایش گذاشته شد. در طی این فعالیت ها به تدریس عکاسی در هنرستان های تهران نیز مشغول بودم و علاوه بر تدریس، عکاسی صنعتی را آغاز و از کارخانجات بزرگی چون امرسان – فیلور – پارس – کاله – البرز – چیلیک و نوشابه سازی های زمزم و کیاکولا و … عکس گرفتم.

در سال 1391 از کادر دولتی در آموزش و پرورش بازنشسته شدم ولی تدریس و عکاسی همچنان ادامه داشت. تدریس در مراکز غیرانتفاعی چون هنرستان ها، انجمن سینمای جوان و دانشگاه های علمی کاربردی نیز از تجربیاتم در 10 سال اخیر می باشد